برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: مقابل هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند
سرخط خبرها

اسیدپاشی مرد تهرانی برای جلوگیری از ازدواج همسر سابقش

  • کد خبر: ۱۶۴۱۷۲
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
  • ۱
اسیدپاشی مرد تهرانی برای جلوگیری از ازدواج همسر سابقش
مرد تهرانی متهم است روی همسر سابق و دختر خردسالش مایع اسیدی پاشیده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید مادر و دختری در یکی از خیابان‌ها هدف اسیدپاشی قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بررسی‌های مأموران نشان داد زن جوان در این حادثه از ناحیه صورت، مو، دستان و یکی از چشمانش و دختر پنج ساله‌اش هم از ناحیه دست دچار سوختگی شده‌اند.

زن مصدوم درباره حادثه گفت: «تیر ماه سال قبل از شوهرم جدا شدم و همراه دخترم زندگی‌ام را ادامه دادم. ساعتی قبل همراه دخترم سوار خودرویم شدم و به طرف خانه پدرم به راه افتادم. در نزدیکی خانه پدرم مرد سیاه‌پوشی که ماسک زده‌بود به طرف ما حمله کرد و روی ما مایع اسیدی پاشید. او هر چند صورتش را پوشانده بود، اما من او را شناختم و او شوهر سابقم بود.»

با شکایت زن ۳۵ ساله مأموران متهم ۴۰ ساله را به نام ستار بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شد و مقابل قاضی محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم با اظهار پشیمانی به جرمش اعتراف کرد. وی گفت: ۱۴ سال قبل ازدواج کردم، اما وقتی معتاد شدم زندگی‌ام را از دست دادم و همسرم از من جدا شد. سه ماه بود دخترم را ندیده بودم و دلم برای او تنگ شده بود. تصمیم گرفتم دوباره با همسرم ازدواج کنم، اما او قبول نمی‌کرد. از طرفی فکر می‌کردم او قصد دارد با مرد دیگری ازدواج کند که تصمیم گرفتم او را بکشم، اما از قصاص ترسیدم و در نهایت تصمیم گرفتم با اسید انتقام بگیرم. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

منبع: جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
0
0
حکم این افراد یابایدقصاص باشه تا دیگه هیچکس جرات نکنه اسیدبپاشه صورت کسی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->